شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۴۴
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت داروسازی سها در سالروز شهادت امام هادی(ع)

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت داروسازی سها در سالروز شهادت امام هادی(ع)
به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی سها، دکتر اصغریان مدیر عامل شرکت به ‌مناسبت سالروز شهادت حضرت امام علی‌النقی (ع)، این روز را به همه شیفتگان راه ولایت و امامت تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 شهادت مظلومانه این امام همام که همچون اسلاف معصومش به دسیسه خلفای جور و بیداد در روزهای آغازین ماه رجب المرجب رخ داد، برگ دیگری بود که بر سند حقانیت مسیر امامت و رهبری خاندان رسول افزوده و مظلومیت اهل بیت پیامبر (ص) را بار دیگر در همه آفاق عالم یادآور شد. ایشان در سراسر عمر پربارخویش لحظه ای ازتلاش برای آگاه کردن مردم و آشنا کردن آنها به حقایق مذهبی دست برنداشتند و تربیت شاگردان و اصحابی شایسته صیانت از جایگاه دین مبین اسلام یکی ازمهم ترین آثار پر برکت دوران امامت حضرت امام هادى علیه ‏السلام است. شهادت مظلومانه این امام همام ، برگ دیگری بود که بر سند حقانیت مسیر امامت و رهبری خاندان رسول افزوده و مظلومیت اهل بیت پیامبر (ص) را بار دیگر در همه آفاق عالم یادآور شد.

اینجانب از طرف خود و اعضای محترم هیئت مدیره فرا رسیدن سالروز شهادت غمبار دهمین جانشین معصوم رسول اعظم (ص) را به همه شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت عرض کرده و از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماید همه ما را از شفاعت حضرت امام علی النقی علیه‌السلام در روز قیامت برخوردار فرماید.

دکتر رامین اصغریان

دی ماه 1402

دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید