شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۵۲
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی درسازمان تدارکات پزشکی

برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی درسازمان تدارکات پزشکی
به مناسبت چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای حادثه‌ اندوهبار و تلخ در مسیر گلزار شهدای کرمان، مراسمی در نمازخانه برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی سها به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی، به مناسبت چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای حادثه‌ اندوهبار و تلخ در مسیر گلزار شهدای کرمان، مراسمی با حضور دکتر عسکری مدیرعامل، دکتر مردانی رئیس بسیج اساتید دانشگاه و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی کشور، شورای فرماندهی پایگاه بسیج مجتمع دارویی درمانی هلال و شورای فرماندهی بسیج سازمان داوطلبان در نمازخانه برگزار شد.

در آغاز مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و مدیحه سرایی حاج آقا پیر احمدی، دکتر عسکری ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور دکتر مردانی و عزیزان بسیجی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیز کرمان، گفت: یادروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با بهره مندی معنوی هرچه بیشتر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان عجین است. از مکتب شهید سلیمانی اخلاص، گمنامی و تلاش برای دیده نشدن می بایست سرلوحه امور ما باشد. یاد امام و همه شهدا امثال شهید حججی، شهید شهریاری و شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم و به ارواح مطهر آنها درود می‌فرستیم.

در ادامه دکتر مردانی درخصوص مجاهدت‌ها و رشادت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی سخنرانی کرد و افزود: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، شهدای سلامت کشور، شهدای امنیت کشور، شهدای جبهه مقاومت و شهید قدس سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم. شهید سلیمانی برای جامعه امروز ما الگوست. مکتب شهید سلیمانی همان مکتب عاشورایی است. این مکتب و جریان سازی که سردار سلیمانی برای کشور به ارث گذاشته است، در کل منطقه شکل گرفته و ماندگار خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود درخصوص وجه اشتراک فعالیت بسیج و هلال احمر توضیحاتی داد و گفت: بسیج و هلال احمر در امدادرسانی، ایثار، از خودگذشتگی و مواجه با بلایا و شرایط خاص اشتراکاتی دارند و هر دو آماده خطر و مشتاق ایثار هستند. جمعیت هلال احمر در طول دفاع مقدس نیز نقش آفرینی بسزایی داشت و بویژه در بخش آموزش رزمندگان و بخش درمان و پزشکی با فداکاری خدمت رسانی کرده اند. در پشت جبهه نیز با تأمین داروهای کمیاب جانبازان و ایثارگران، پروتز جانبازان و از طرفی با روحیه دهی  و پشتیبانی از خانواده اسرا در کنار این عزیزان بوده اند.

در پایان از برادر محترم دکتر کولیوند کمال تشکر را دارم چرا که با پشتیبانی و حمایت های ایشان هلال احمر در همه مواقع بحرانی خوش درخشیده؛ به ویژه در دوران کرونا با تأمین واکسن و داروهای موردنیاز کمبود کشوری نقش خود را به خوبی انجام داده و با خدمت رسانی شایسته افتخار آفریده است.

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید