شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۰۴
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

حضور شرکت داروسازی سها در دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی 1402

حضور شرکت داروسازی سها در دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی 1402
دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی 1402 با حضور شرکت های تابعه سازمان تدارکات پزشکی و با هدف نمایش محصولات و تولیدات برگزار گردید.

 

    نمایشگاه مدیریت بحران ایران قوی 1402، با حضور سازمان تدارکات پزشکی و شرکت های تابعه، معاونت بهداشت و درمان، نساجی هلال، سازمان امداد و نجات، سازمان داوطلبان، سازمان جوانان و سایر زیرمجموعه‌های جمعیت هلال احمر، با هدف ارتقاء دانش و فناوری در حوزه مدیریت بحران کشور و دستاوردهای مربوطه را در معرض بازدیدکنندگان به نمایش درآوردند. در دومین نمایشگاه «مدیریت بحران ایران قوی» جدیدترین فناوری‌ها در حوزه امداد و نجات، تازه ترین تولیدات دارویی و تجهیزات پزشکی ساخته شده در سها هلال معرفی شدند. این رویداد برای اولین بار در سال 1401 و در سال جاری نیز از تاریخ چهارم الی ششم دی ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار گردید. 

     این نمایشگاه سه روزه توسط سازمان مدیریت بحران کشور برگزار و شامل بخش های آموزشی، علمی و فرهنگی شد و با حضور بیش از 1000 محصول فناورانه و 100 هزار بازدید کننده انجام گردید. در این رویداد، ظرفیت ها و توانمندی های مدیریت بحران کشور در حوزه های مختلف مانند پیشگیری، فرماندهی، پاسخ گویی، بازسازی و تقویت مقاومت نمایش داده شد و به منظور فراهم سازی زیرساختی با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری در راستای ارتقای نظام مدیریت بحران کشور با تأکید بر ضرورت استفاده از تولیدات داخلی در حوزه مدیریت بحران برگزار گردید. همچنین یک فرصت مناسب برای ارتباط و تبادل نظر بین ذینفعان مدیریت بحران کشور و بین المللی را به وجود آورد.

    شایان ذکر است که دانشگاه ها، جوامع علمی  و شرکت های دانش بنیان جهت ارائه آخرین دستاوردها و یافته ها در حوزه چرخه ی مدیریت در این نمایشگاه حضور داشتند.

یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید