شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۲۰
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

بازدید کارشناسان دارویی کشور پاکستان از شرکت داروسازی سها

بازدید کارشناسان دارویی کشور پاکستان از شرکت داروسازی  سها

به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی سها، در روز شنبه مورخ 1402/09/11 کارشناسان دارویی کشور پاکستان، از شرکت داروسازی سها بازدید به عمل آوردند. در این نشست دکتر رامین اصغریان  مدیر عامل شرکت ضمن خوش آمد گویی به کارشناسان کشور پاکستان توضیحاتی در خصوص فرآیند تولید دارو منابع تامین کنندگان با استانداردهای روز مانند فارماکوپه آمریکا و انگلیس و همچنین فرآیند تولید توضیحاتی ارائه نمودند. در این نشست دکتر اصغریان آمادگی خود را جهت صادرات محصولات شرکت داروسازی سها به کشور پاکستان را اعلام نمودند.

در ادامه جلسه دکتر اصغریان عنوان کردند صادرات به پاکستان موجب تقویت همکاری علمی و تجاری بین دو کشور می شود و می تواند منافع متقابلی را برای طرفین به همرا داشته باشد. همچنین بیان کردند صادرات به پاکستان نیازمند رعایت برخی از شرایط و مقررات است که شامل: اخذ مجوز های لازم از سازمان غذا و دارو، انجام بازاریابی و تبلیغات مناسب، روش حمل و نقل و ایمن، رعایت استاندارد های بین المللی و ملی در تولید و بسته بندی می باشد.

  کارشناسان کشور پاکستان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری مجموعه داروسازی سها، در خصوص تحریم ها صحبت نموده و گفتند که شرایط لازم جهت واردات دارو به کشور پاکستان را فراهم خواهند کرد. به همین منظور اظهار کردند امیدواریم با وجود شرکت بزرگی مثل دارو سازی سها بتوانیم همکاری های قابل توجهی داشته باشیم.
یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید