شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۸:۳۸
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین 15 خرداد

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین 15 خرداد
دکتر علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی، با انتشار پیامی سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت و تعزیت گفت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی، در متن پیام تسلیت دکتر عسکری آمده است:

بسمه تعالی

امامِ انقلاب یعنی پیشوای همه‌ی خصوصیّاتی که کلمه‌ی انقلاب متضمّن آن است. (مقام معظم رهبری)

حضرت آیت الله امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، یکی از بزرگترین شخصیت‌های تاریخ معاصر ایران و جهان اسلام بودند. ایشان با روحیه‌ای قوی، علمی عمیق و اراده‌ای شکست‌ناپذیر، نه تنها ملت ایران بلکه تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را تحت تأثیر قرار دادند. احترام و محبت مردم نسبت به ایشان بی‌نظیر بود؛ زیرا امام خمینی (ره) همواره در کنار مردم بودند و درد و رنج ایشان را به خوبی درک می‌کردند.

 در پی درگذشت جانسوز ایشان در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸، میلیون‌ها نفر از مردم ایران در مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان شرکت کردند و با چشمانی اشکبار، عشق و احترام بی‌پایان خود را به امام راحل نشان دادند. این حضور گسترده نشانه‌ای از عمق ارتباط قلبی مردم با رهبری بود که تمام زندگی‌اش را وقف خدمت به آنها و مبارزه با ظلم و ستم کرده بود.

 حضرت امام خمینی (ره) با اراده‌ای استوار و ایمان به خداوند متعال، پایه‌های جمهوری اسلامی ایران را بنا نهاد. او با شجاعت و بصیرت، علیه ظلم و فساد حکومت شاهنشاهی قیام کرد و در این راه متحمل زندان‌ها، تبعید و سختی‌های فراوانی شد. مبارزات بی‌امان ایشان علیه رژیم پهلوی، الهام‌بخش هزاران نفر از مردم ایران شد که با پیروی از رهبری ایشان، در برابر ستم ایستادند و در نهایت انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

 یکی از نقاط عطف مبارزات امام خمینی (ره)، قیام مردمی پانزده خرداد ۱۳۴۲ بود. در این روز تاریخی، مردم به نشانه اعتراض به دستگیری و تبعید امام، به با فریادهای آزادی‌خواهانه خود علیه رژیم پهلویبه حیابان ها آمدند. این قیام، نقطه آغاز مبارزات جدی و گسترده مردم ایران علیه رژیم ستم‌شاهی بود و نشان داد که اراده ملت ایران برای رسیدن به آزادی و عدالت شکست‌ناپذیر است.

 اینجانب سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره)، و شهادت گلگون کفنان قیام پانزده خرداد را حضور کارکنان محترم سازمان تدارکات پزشکی و شرکت های تابعه تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

امید است با استعانت از خداوند سبحان در سایه خودباوری و پشتکار و با تأسی از اندیشه های ناب و متعالی امام راحل (ره) و سرلوحه قرار دادن منویات مقام عظمای ولایت، در جهت اعتلای هر چه بیشتر ایران اسلامی گام های استوارتری را برداریم.

دکتر علیرضا عسکری

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی

یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید