شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۰۲
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث
حضور شرکت داروسازی سها در نمایشگاه بین الملی ایران هلث

       به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی سها، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی ایران هلث به مدت چهار روز از تاریخ 29/02/1403 لغایت 01/03/1403 با حضور حدود 1500 شرکت از سراسر کشور در محل نمایشگاه های بین المللی تهران (خیابان سئول) برگزار گردید و شرکت داروسازی سها به همراه شرکت های تابعه سازمان تدارکات پزشکی در راستای معرفی توانمندی‌های صنعت داروسازی و تجهیزات پزشکی در غرفه 1-44 سالن خلیج فارس در این نمایشگاه حاضر گردید. در مجموع استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه و همچنین غرفه داروسازی سها به دلیل حضور در نمایشگاه صورت گرفت. شرکت داروسازی سها به همراه تجهیزات پزشکی هلال ایران، سها جیسا، بازرگانی سها کیش و پخش سها هلال از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ با حضور در غرفه‌ مشترک نسبت به معرفی محصولات و خدمات خود پرداختند. شرکت های حاضر در نمایشگاه ضمن معرفی محصولات و خدمات خود، فرصتی برای تعامل با شرکت های همکار، برندینگ و معرفی محصولات و توانمندی‌ ها در سطح بین المللی و همچنین جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی و توسعه کسب و کار داشتند.

دکتر فردوس نصیری زاده مدیرعامل شرکت در نمایشگاه حاضر شده و با چندین شرکت وارد کننده مواد اولیه و شرکت های صادراتی جلساتی برگزار کردند .

عمده بازدید کنندگان از غرفه شرکت، داروسازان شاغل در داروخانه ها و موسسین داروخانه و همچنین کادر درمانی و شرکتهای بازرگانی امور دارو بودند که طی بازدید از غرفه، ضمن راهنمایی و معرفی محصولات شرکت، یک بسته شامل کاتالوگ محصولات برند شرکت و فهرست کلی محصولات و همچنین نمونه دارویی به ایشان تحویل می گردید.. تعدادی از بازدیدکنندگان نیز خواستار معرفی بیشتر محصولات شرکت بودند. در مجموع بازدیدکنندگان، بازخورد خوبی نسبت به محصولات داروسازی سها داشته و این محصولات را دارای کیفیت مطلوبی می دانستند و تمایل به ملاقات بیشتر با نمایندگان شرکت در خصوص معرفی محصولات جدید داشتند.

اردیبهشت 1403

چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید