شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۸:۲۹
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

تامین داروهای مورد نیاز داروخانه های هلال احمر با تقویت سبد دارویی "سها هلال"

تامین داروهای مورد نیاز داروخانه های هلال احمر با تقویت سبد دارویی "سها هلال"
برنامه ریزی های گسترده برای تامین داروهای مورد نیاز داروخانه های هلال احمر با تقویت سبد دارویی "سها هلال" در دست اقدام است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ برنامه ریزی های گسترده برای تامین داروهای مورد نیاز داروخانه های هلال احمر با تقویت سبد دارویی "سها هلال" صورت گرفته و در این راستا جلسات مدیرعامل شرکت پخش سها هلال با مدیران جمعیت هلال احمراستانهای آذربایجان شرقی؛ اصفهان و فارس در راستای تقویت همگرایی های درون سازمانی و گسترش همکاری های فیمابین از اهم اقدامات شرکت در ماه گذشته است که منجر به تحقق اهداف فروش شرکت در مدت زمان یادشده شده است.

در ماه گذشته مذاکرات شرکت پخش سها هلال با شرکت های بزرگ تولیدی و تأمین کنندگان دارو ازجمله "فارابی، "رها"، " کاسپین تامین"، " ابوریحان"، خوارزمی"، "اکترو"، " اکتوور"و... با هدف تقویت سبد دارویی سها هلال صورت گرفته است.

گفتنی است سامانه " صدای مشتری" درشرکت پخش سها هلال با هدف دریافت نقطه نظرات پیشنهادی مشتریان و اصلاح راهبردها به منظور ارائه خدمات شایسته دارویی در سطح کشور نیز افتتاح شده است. با مراجعه به سایت شرکت نظرات و پیشنهادات خود را درباره عملکرد شرکت پخش سها هلال اعلام نموده و این مجموعه را در دستیابی به اهداف پیش بینی شده یاری نمایند.

سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید