شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۳۷
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

حضور شرکت داروسازی سها، در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جمعیت هلال احمر

حضور شرکت داروسازی سها، در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جمعیت هلال احمر
همزمان با هفته هلال احمر، نمایشگاه دستاوردهای جمعیت هلال احمر با حضور شرکت دارو سازی سها برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی سها؛ نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جمعیت هلال احمر از تاریخ 18 الی 22 اردیبهشت ماه در حاشیه دریاچه خلیج فارس (شمال غربی پارک چیتگر تهران) برگزار شد. شرکت داروسازی سها نیز در راستای معرفی محصولات تولیدی و توانمندی های خود در این نمایشگاه حضور یافته و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

این رویداد با توجه ایام هفته بزرگداشت جمعیت هلال احمر با شعار “با مشارکت شما سربلندیم" و به منظور آشنایی جامعه با ماموریت­ها، فعالیت­ها و ظرفیت­های هلال احمر و زیرساختهای تولیدی جمعیت شامل مجموعه های داروسازی، تجهیزات و ملزومات پزشکی، صنایع نساجی، امداد و نجات و ...  برگزار گردید.

این نمایشگاه که به منظور نشان دادن توانمندی‌های هلال‌احمر در حوزه های مختلف درمانی، دارویی، امداد و نجات، جوانان، داوطلبان، سلامت و  برپا شده است مورد استقبال بسیار خوب مخاطبین و مردم عزیزمان قرار گرفت. همچنین مدیران شرکت داروسازی سها و سازمان تدارکات پزشکی در اوقات مختلف در این نمایشگاه حضور داشته داروسازی و در آخرین روز نمایشگاه نیز آقای دکتر کولیوندرئیس محترم جمعیت هلال احمر به همراه معاونین و مدیران از نمایشگاه بازید به عمل آوردند و از زحمات کلیه پرسنل تشکر و قدردانی نمودند.

یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید