یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۲
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

پیام تسلیت مدیرعامل به مناسبت شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع)

پیام تسلیت مدیرعامل به مناسبت شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع)
دکتر فردوس نصیری زاده طی پیامی شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی سها، دکتر فردوس نصیری زاده طی پیامی شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و پنجم شوال سالگرد شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق(ع)، که در اشاعه و ترویج دین مبین اسلام از هیج کوششی فرو گذار نکرده و مال، جان و زندگی خویش را صرف هدایت جامعه به سوی طریقت رستگاری و آزاد اندیشی نموده است می باشد. انشاءاللّه با بندگی خداوند متعال و انتظار فرج حتی الامکان شکر نعمت جهاد علمی امام ششم علیه السلام را به جای آوریم و با پیروی از سیره ایشان در تبیین و نشر فرهنگ اسلامی در عصر حاضر شاهد نتایج مورد نظر باشیم. امام صادق علیه السلام در دوران امامت خود از فرصت به دست آمده در حساس ترین موقعیت سیاسی و فرهنگی تاریخ اسلام، امکانی را فراهم کرد که بشریت از محتوای بینظیر تشیع، بی نصیب نماند. و امید است با توفیق بهره مندی بیشتر از علوم و معارف مذهب حقه جعفری تلاشگر گسترش منویات آن حضرت باشیم.

هدایت این جریان فرهنگی در سی و چهار سال مدت امامت توسط حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مدیریت شده و بهترین ثمره را ارزانی داشت.

اینجاب از طرف خود و اعضاء محترم هیئت مدیره ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت جانگداز حضرت امام جعفر صادق (ع) به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تمامی مسلمین جهان، از خداوند منان توفیق قرارگرفتن در زمره پیروان راستین آن حضرت را مسئلت دارم؛ امید است مسلمانان و شیعیان جهان بتوانند در پرتو وحدت و آگاهی برگرفته از تعالیم ارزشمند بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی، صادق آل محمد(ص) آینده ای نوید بخش را برای امت اسلامی رقم زده و همواره در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند .

دکتر فردوس نصیری زاده 

اردیبهشت 1403

جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید