یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۲۰
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت روز کارگر

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت روز کارگر
مدیر عامل شرکت داروسازی سها با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ، دکتر فردوس نصیری زاده با صدور پیامی به مناسبت روز کارگر از تلاش پرسنل این شرکت تقدیر و تشکر نمود. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

گرامیداشت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر ، به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران و کارکنان شریف، مؤمن و صبور شرکت داروسازی سها، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا زحمات شبانه روزی این عزیزان را ارج نهیم. بدون شک بخش عظیمی از پیشرفت‌ها و دستاورد‌ها و موفقیت های بخش اقتصادی کشور مرهون کوشش و مجاهدت بی وقفه و شبانه روزی کارگران است.شاید جان مطلب جایگاه حقیقی کارگران در کشور ما را بتوان در بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران جست، آنجا که فرمودند: «کار به علت تأمین کردن همه نیازها و لوازم زندگی مردم و کشور، در واقع حیات جامعه است اما اگر کارگر نباشد، از کار و آثار آن و پیشرفت و شکوفایی کشور خبری نیست، بنابراین ارزش کارگر، ‌ارزش حیات جامعه و زندگی مردم است).

شرکت داروسازی سها این افتخار را دارد که با همراهی و تلاش موثر کارگران و کارکنان معزز، در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم » همواره نقش موثری در حفظ و ارتقای سلامت جامعه ایفا نماید.

اینجانب از طرف خود و اعضاء محترم هیئت مدیره این مناسبت ارزشمند را به کلیه کارگران و پرسنل خدوم در شرکت تبریک عرض نموده و از تلاش‌های خالصانه همه پرسنل زحمتکش خانواده داروسازی سها قدردانی می‌نمایم.  

سلامتی، سربلندی، نیکبختی و موفقیت همه شما عزیزان و خانواده محترمتان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

دکتر فردوس نصیری زاده

اردیبهشت 1403

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید