شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۵۲
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

پیام تبریک مدیر عامل به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

پیام تبریک مدیر عامل به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
آقای دکتر فردوس نصیری زاده طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی را به همه مسلمانان دنیا تبریک گفتند:

به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی سها،آقای دکتر فردوس نصیری زاده طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی را به همه مسلمانان دنیا تبریک گفتند:

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَّ رَبَّ شَهْرِ رَمَضانَ، الَّذى اَنْزَلْتَ فیهِ الْقُرْآنَ

سلام بر ماه خدا، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه آگاهی، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ماه سجده عشق، علاوه بر ایجاد فضایی معنوی و صمیمی در جامعه، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده داری و یاری جستن از درگاه احدیت است که معنویتی ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می آورد و شهد مناجات و نیایش را به کام انسان میچشاند. 

خدای بزرگ را شاکریم که بار دیگر فرصت ورود به خوان پرنعم رمضان المبارک را به ما عطا فرمود. آری؛ نسیم خوشی وزیدن گرفت و هلال ماهی هویدا شد که در آن همه به ضیافت الهی دعوت شده ایم . درهای رحمت الهی بر روی بندگانش گشوده شده و شیاطین در غل و زنجیر گرفتار آمده اند تا در این عرصه نور و رحمت شرایط توشه برداری برای مهمانان حضرت حق فراهم باشد .

رمضان التیامی است بر زخم دلهای رنجیده از خواهشهای نفسانی و آغازیست بر بارش باران مغفرت، که خیل مؤمنان را به سفره " العفو و الرحمه " فرا می خواند تا با طلوع خورشید فطر و زمزمه " اللهم اهل الکبریاء و العظمه " رنگین کمان رضوان الهی را به نظاره بنشینند. گاهِ نجوای مولای عارفان است که باب دعا به درگاه حق تعالی را برای بیچارگان مفتوح می بیند و راه رسیدن به معشوق را نزدیک ( ... و ابواب الدعاء الیک لصارخین مفتوحه ... و ان الراحل الیک قریب المسافه ) پس گرامی بداریم سروش دعوت به میهمانی ذات اقدس اِله را و همراه شویم با ذکر الغوث ملائکه و الروح در لیالی قدر، خوشا به حال زاهدان همنوا با اهالی عرش الهی .

بر خود لازم میدانم از طرف خود و اعضای محترم هیئت مدیره،حلول ماه پر فیض صیام و ماه پاکی و روشنی، ماه رحمت و برکت و غفران و نیایش های عارفانه و بندگی خالصانه، رمضان المبارک را به همه مومنان و روزه داران از جمله شما همکاران خدوم شرکت داروسازی سها، تبریک و تهنیت عرض نمایم و از درگاه احدیت برای همه شما قبولی طاعات و فرصت جستن بندگی خاضعانه را خواستارم .

والسلام علی عبادی اله الصالحین

دکتر فردوس نصیری زاده

اسفند 1402

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید